loading...
وب سایت رسمی حجت درولی
{-{-{ به نـــام خـــدا }-}-}

:.: بــه تنها وب ســـايت رسمی حجت درولی خــــوش آمديـــد :.:

 :.: ايـــن ســــايت زيـــر نظـــر ایشان فعـــاليت مي کند :.:

شمــا مي تـــوانيـد جديــدتــرين اخبـار ، آهنگ ها ، عکس و ...را از ايـن وب سـايت دريـافـت نمـائيد

برای استفاده از تمامی امکانات در سایت عضو شوید

 برای ارتباط با مدیر سایت با ایمیل زیر در تماس باشید

 Nasser_Behdarvand@Yahoo.Com


 

کانال تلگرام هواداران حجت درولی

اینستگرام رسمی حجت درولی


Instagram

Coming Soon


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 5870 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (22)

آهنگ جدید و فوق العاده احساسی حجت درولی به نام تـصویر تـنهایی

(ترانه: فرهاد باج/تنظیم کننده: علیرضا امیری)

 

کیفیت 320 MP3

Download

کیفیت 128 MP3

Download

 

 

 -----------------------------------

دانلود کاور آهنگ با سایز اصلی

Download

 -----------------------------------

 

 

ترانه سرا : فـرهـاد بـاج

-------------------------------

تا حرف رفتن شد دنیای من بد شد

احساس تنهایی از رو به روم رد شد

از درک من دوره رفتن به این زودی

آه ای دل سادم درگیر کی بودی درگیر چی بودی

قلبم شکستو مرد با اینکه عاشق بود

با رفتن کی جز خودت موافق بود

هر لحظه میگفتی جدایی نزدیکه

سهم من از عشقت شبهای تاریکه، شبهای تاریکه

حالا که تو میری از غصه میمیرم 

شبها بدون تو دلتنگ و دلگیرم

اینجا بجز دوریت هیچ چیزی معلوم نیست

چیکار کنم با این قلبی که آروم نیست

با اینکه رو عشقم چشماتو زود بستی

درگیرتم بازم تو قلب من هستی

میترسه چشمام از تصویر تنهایی

دنبال تو میام هر جای دنیایی

* * * *

باور نمی کردم اینا حقیقت شه

یا حتی یک لحظه تنهایی عادت شه

با من نمی مونی با اینکه میدونی

تنهام نمیزارن اشکای پنهونی ، اشکای پنهونی

هرکی که رد میشه چشماشو میبنده

وقتی گذشت از من آهسته میخنده

خیلی پریشونم خیلی پشیمونم

اینقد که حتی با خودم نمیمونم ، خودم نمیمونم

هر کاری بود کردم شاید بشی سهمم

میگفتی از عشق هیچی نمیفهمم

پیشم نموندی و رفتی به آسونی

حالا که من نیستم پیش کی مهمونی

با اینکه رو عشقم چشماتو زود بستی

درگیرتم بازم تو قلب من هستی

میترسه چشمام از تصویر تنهایی

دنبال تو میام هر جای دنیایی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tohid در تاریخ 1395/09/29 و 9:04 دقیقه ارسال شده است

سلام حجت جون اهنکات عالین هروقت کوش میدم یادمادرم می افتم اخه اون منوتنهاکذاشته

این نظر توسط تارا در تاریخ 1394/06/28 و 23:17 دقیقه ارسال شده است

سلام امشب خیلی دلم گرفته بود وگریه ام نمی گرفت ولی وقتی به اهنگ تو گوش دادم خالی شدم اذت یه دنیا ممنونم در حقم برادری کردی داداش حجت چند تا اهنگ شادم بخون

این نظر توسط سندوس در تاریخ 1394/06/20 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

دادش حجت من از ته دل به اهنگ هات گوش می دم راستش اینقدر به اهنگ هات گوش دادم همشون رو از حفظ بلدم ولی نمی تونم مثل خودت عالی بخونم صدات بهم ارامش می ده ممنون

این نظر توسط زمان ب در تاریخ 1394/02/25 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

حجت عزیز
چند روزی هست ک تک تک لحظاتم شده این آهنگت
با اینکه میدونم خیلیا این درد و دارن ولی بازم فکر میکنم این آهنگ و فقط واسه خود خود خودم ساختی
ممنون

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/01/10 و 10:47 دقیقه ارسال شده است

عااالی بود حجت جان امیدوارم همیشه تو کارات موفق باشی

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/01/10 و 10:47 دقیقه ارسال شده است

عااالی بود حجت جان امیدوارم همیشه تو کارات موفق باشی

این نظر توسط saniaaram در تاریخ 1393/11/17 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

سلام
حجت جان آهنگ تصویرتنهایی محشر بود
حرف دل آدمه یه جورایی
ممنونم داداش
منتظرآهنگ های بعدی هستم

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1393/11/14 و 4:59 دقیقه ارسال شده است

سلام عاقا حجت صداتون عالیه ولی
من از سبک آهنگ های شدم خسته دیگه و باز گوشه گیرم
به مرگ آرزو ها یه حس خاصی دارن خیلی قوین مثه اینکه از ته دلتونه
یه چیزی دیگه اهنگ دیگه که قبلا خیلی خیلی گوش میدادم
نمی دونستم شما میخونید کلا اسم خواننده اش رو نگفته بود
بعدا فهمیدم شما !!
خیلی عالی و قوی بود فکر کنم آهنگ اولتون باشه
الان نميتونم پیدا کنم اگه آلبوم بدین عالی میشه
تشکر


این نظر توسط علی سالار در تاریخ 1393/11/12 و 2:12 دقیقه ارسال شده است

ناصر جون فک نمیکنم منو بشناسی علی سالار هستم یاهو با هم میحرفیدیم درباره کارهای حجت جون
حجت جون به خدا عشقی که تو صدات هست و لغزش صدات تو خوندنت منو محو دنیای میکنه که پر از خاطره هست حجت جون اولین آهنگی که ازت گوش کردم آهنگ بی کسو کارت بود که باعث شد از ته قلبم عاشقت بشم
میپرستمت مرد
کارهاتو همیشه ادامه بده همیشه هواتو داریم
ناصر جون فیس من Sina Pahlavi هست ادد کن خوشحال میشم باهات از گذشته ها بحرفیم

این نظر توسط faezeh در تاریخ 1393/11/07 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

سلام.من تازه عضوشدم.ولی همهٌ آهنگاتو شنیدم تصویرتنهایی واقعا زیباستشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد آهنگ عادتم شده ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 405
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 131
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 530,575