loading...
وب سایت رسمی حجت درولی
{-{-{ به نـــام خـــدا }-}-}

:.: بــه تنها وب ســـايت رسمی حجت درولی خــــوش آمديـــد :.:

 :.: ايـــن ســــايت زيـــر نظـــر ایشان فعـــاليت مي کند :.:

شمــا مي تـــوانيـد جديــدتــرين اخبـار ، آهنگ ها ، عکس و ...را از ايـن وب سـايت دريـافـت نمـائيد

برای استفاده از تمامی امکانات در سایت عضو شوید

 برای ارتباط با مدیر سایت با ایمیل زیر در تماس باشید

 Nasser_Behdarvand@Yahoo.Com


 

کانال تلگرام هواداران حجت درولی

اینستگرام رسمی حجت درولی


Instagram

Coming Soon


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 3287 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (24)

آهنگ جدید و فوق العاده احساسی حـجت درولی به نام مـهـدی بـیـا

(ترانه:حجت درولی/تنظیم:علیرضا امیری)

تقديم به ساحت مقدس حضرت ولي عصر(عج)

+به امید ظهور مولا و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است

 

کیفیت 320 MP3

Download

کیفیت 128 MP3

Download

 

 

 

تـــرانـه ســرا : حـجت درولی

-------------------------------

دلم گرفته تو عصر جمعه 

دلم گرفته خیلی سخته انتظارت

دلم گرفته مثل یه بغضی

که تو گلوم نشسته تا بارون بباره

پوسید دلامون از بس که دنیا 

توش جنگ و خون و غم و اشک و گناهه

اون آدمک ها به فکر جنگن

همونایی که اسمشون گفتن نداره

مهدی بیا ، مهدی بیا ، مهدی بیا

تموم زندگیم شده سختی بیا

یه دنیا چشم به راهتن این جمعه بیا

یه رو سیاه بت رو انداخته بیا

مهدی بیا ، مهدی بیا ، مهدی بیا

هوای دنیا بی تو دلگیره بیا

شاید دعاهام بی تاثیره بیا

مهدی بیا ، مهدی بیا ، مهدی بیا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیما عزیزی در تاریخ 1394/06/23 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

سلام من دو ساله که طرفدار اهنگ های شما شدم از تون خواهش می کنم اهنگ های قبلیتون رو هم در وبلاگتون قراربدین به خصوص اهنگ قصه وعشق یعنی انتظار خواهش می کنم به خواسته ام توجه کنید خیلی ممنون می شم ازتون
پاسخ : سلام دوست عزیز حجت آهنگی به نام قصه نخونده ولی احتمالا منظور شما همون آهنگ عدالت هست که در سایت موجوده اینم آدرسش
http://hojjat-dorvali.com/post/1
در مورد آهنگ عشق تو هم خائنه هم باید بگم این آهنگ مربوط به آلبوم مقایسم نکن هست که بنا به درخواست حجت در سایت قرار داده نشد

این نظر توسط سندوس در تاریخ 1394/06/21 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

سلام اهنگ جدیدت رو کی می خونی بی صبرانه منتظر م
پاسخ : سلام دوست عزیز روز پخش آهنگ جدید رو اعلام میکنیم

این نظر توسط سندوس در تاریخ 1394/06/20 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

سلام من واسه اهنگ ادم باش لحظه شماری می کردم خیلی ناراحت شدم که کنسلش کردی

این نظر توسط amir_molavi در تاریخ 1394/05/24 و 21:55 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه به آقای درولی پیاممو برسونید خیلی ممنون میشم


میخاستم بگم من فقط ایشون رو خواننده میدونم با وجود اینکه هر آهنگی رو شنیده ام چندی پیش یه مدت آهنگ نخوند
خیلی اعصابم خراب شد وقتی دیدم دوباره آهنگ خوند نمیدونستم از کجا پیداتون کنم تشکر کنم
میخام بگم برای همیشه آهنگ بخونید راستی مجوز هم بگیرید هم خیلی عالی میشه
واقعا الان دارم به مهدی بیا گوش میدم ملودی و صدا حرف نداره


آهنگ های قدیمیشونم تو یه کلمه شاهکارند

این نظر توسط هوشیار در تاریخ 1394/04/22 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

از بین تموم خواننده ها فقط تو را دوست دارم

این نظر توسط Ali در تاریخ 1394/03/25 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

سلام
عالی بود
فقط کار جدید چی هست و کی میاد؟
منتظریم همه
پاسخ : سلام ، آهنگ جدید هنوز دقیقا مشخص نشده بزودی اعلام میکنم

این نظر توسط زینب در تاریخ 1394/03/21 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

آقا حجت حرف نداری خیلی ممنون

این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1394/03/20 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

سلام حجت جون دمت گرم شاهکاری یه دونه ای
خیلی تکی

این نظر توسط MAJED در تاریخ 1394/03/19 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

مثل همیشه عالی بود. عاشق صداتم .همین جور به سبکت ادامه بده موفق باشی.

این نظر توسط ملینا در تاریخ 1394/03/18 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

عااااااااااااااااااالی بود شکلک حرف نداره صداتون ... شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد آهنگ عادتم شده ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 405
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 131
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 530,596