loading...
وب سایت رسمی حجت درولی
{-{-{ به نـــام خـــدا }-}-}

:.: بــه تنها وب ســـايت رسمی حجت درولی خــــوش آمديـــد :.:

 :.: ايـــن ســــايت زيـــر نظـــر ایشان فعـــاليت مي کند :.:

شمــا مي تـــوانيـد جديــدتــرين اخبـار ، آهنگ ها ، عکس و ...را از ايـن وب سـايت دريـافـت نمـائيد

برای استفاده از تمامی امکانات در سایت عضو شوید

 برای ارتباط با مدیر سایت با ایمیل زیر در تماس باشید

 Nasser_Behdarvand@Yahoo.Com


 

کانال تلگرام هواداران حجت درولی

اینستگرام رسمی حجت درولی


Instagram

Coming Soon


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 4555 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (19)

آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی حـجت درولی به نام صـاف و سـاده

(ترانه و آهنگ:حجت درولی / تنظیم:علیرضا امیری)

 

 

کیفیت 128 MP3

Download

 

-----------------------------------

دانلود کاور آهنگ با سایز اصلی 

Download

-----------------------------------

 

 

تـرانه سـرا : حـجـت درولـی

-----------------------------------

من یه سکوت کوتاه تو یه فریاد بلندی

من دارم له میشم بی تو،تو با کی میخندی

آسمونم ابری دور تو مهتابه

تو آروم خوابیدی چشم من بی خوابه

هرکی چشماتو میبینه به تو دل میبنده ساده

نمیدونن پشت چشمات دو رویی خیلی زیاده

صاف و ساده بودم با تو ،تو ولی فکر پریدن

یه عمره چشمای کم سووم رنگ خوشبختی ندیدن

بیچاره چشمای من بود که تو نبود تو تر بود

با تو زندگیمو باختم با تو آی خود بین مغرور

* * * *

سادگی از خود من بود هیچ حرفی نیست بچه بودم

منه ساده تو خیالم شهرو با تو گشته بودم

توی این شهر نمی مونم تا نبینمت دوباره

همه عیب ها مال من بود ایشون هیچ عیبی نداره

هرکی چشماتو میبینه به تو دل میبنده ساده

نمیدونن پشت چشمات دو رویی خیلی زیاده

صاف و ساده بودم با تو،تو ولی فکر پریدن

یه عمره چشمای کم سووم رنگ خوشبختی ندیدن

بیچاره چشمای من بود که تو نبود تو تر بود

با تو زندگیمو باختم با تو آی خود بین مغرور 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطیما در تاریخ 1394/03/12 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

سلام ...
خیلی صداتون رو دوس دارم ... کاراتون عالیه
موفق باشین و منتظر کارهای بعدیتون هستم.

این نظر توسط طرفدار در تاریخ 1394/01/03 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

سلام حجت جون سال نوت مبارک حجت جون آهنگایی که تا الان خوندی عالی بودن مرسی ازت امید وارم میشه موفق باشی راستی آهنگ مهره چی شد منتشر میشه؟کی؟

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/12/28 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

سلام من خیلی اهنگ های شما رو دوست دارم واقعا صدای خوبی دارید امیدوارم سال خوبی داشته باشید

این نظر توسط morad b در تاریخ 1393/12/18 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

سلام
لایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/12/17 و 11:42 دقیقه ارسال شده است

سلام
اهنگ جدید کوش
ی خبر بدین لطفا
مرسی

این نظر توسط عاشق صداتم در تاریخ 1393/12/09 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

من عاشقتم عاشق صداتم خیلی خیلی آهنگات قشنگه حجت جان
مرسی ایشالله همیشه اینجوری موفق باشی
من با صدای حجت میخوابم شبا!!!
حجت جان موفق باشی تو همه امورا زندگیت

این نظر توسط artin در تاریخ 1393/12/08 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییییییییییییییییییییی من همیشه منتظر اهنگای جدیدتم حجت جون

این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/12/03 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

its excellent dear hojjat...
i accept it..
.
.
.
.
سلام؛مثله همیشه عالی...خداییش صدات جادومیکنه

خیلی خوبه که متن ترانه هاروهم میزاری...ممنون

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1393/12/02 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

خوبــــــــــــــــــــه

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/12/02 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

هرکی چشماتو میبینه به تو دل میبنده ساده

نمیدونن پشت چشمات دو رویی خیلی زیاده



من هنوزم این آهنگ رو گذاشتم رو تکرار از وقتی که دارمش


تکی داداش حجت عالی بود مث همیشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد آهنگ عادتم شده ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 405
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 131
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 530,565