loading...
وب سایت رسمی حجت درولی
{-{-{ به نـــام خـــدا }-}-}

:.: بــه تنها وب ســـايت رسمی حجت درولی خــــوش آمديـــد :.:

 :.: ايـــن ســــايت زيـــر نظـــر ایشان فعـــاليت مي کند :.:

شمــا مي تـــوانيـد جديــدتــرين اخبـار ، آهنگ ها ، عکس و ...را از ايـن وب سـايت دريـافـت نمـائيد

برای استفاده از تمامی امکانات در سایت عضو شوید

 برای ارتباط با مدیر سایت با ایمیل زیر در تماس باشید

 Nasser_Behdarvand@Yahoo.Com


 

کانال تلگرام هواداران حجت درولی

اینستگرام رسمی حجت درولی


Instagram

Coming Soon


آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 4452 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (19)

آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و احساسی مــهـره با صدای حـجت درولی

(ترانه:هوشنگ بهداروند/تنظیم:علیرضا امیری)

ویولن:پدرام جعفر زاده

[حـجـت عـزیـز سـالـروز تـولـدت مـبـارک]

 

کیفیت 320 MP3

Download

کیفیت 128 MP3

Download

 

 

 

تـرانـه سـرا : هـوشـنـگ بـهـداروند

----------------------------------

به بارون قسم اشتباه میکنی

داری روزاتو هی سیاه میکنی

یه روزی میفهمی که حق با منه

برام مثل روز گریه هات روشنه

چه تکراریه بی تو روزای من

خدایی خودت رو بزار جای من

تقاص چیو من دارم پس میدم

دارم با کی از درد و دل هام میگم

* * * *

تو نیستی و من بی تو حالم بده

تن خنده هام بی تو آفت زده

شدم کوه در حال ریزش ببین

یه جور دیگه مهره ها رو بچین

دل من یه رنگه دو رنگش نخون

منو بابت بی گناهیم نرون

ملخ زد تن سبزی خنده هام

بریدم نمیدونم اصلا کجام

به بارون قسم اشتباه میکنی

داری روزاتو هی سیاه میکنی

یه روزی میفهمی که حق با منه

برام مثل روز گریه هات روشنه

چه تکراریه بی تو روزای من

خدایی خودت رو بزار جای من

تقاص چیو من دارم پس میدم

دارم با کی از درد و دل هام میگم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1396/04/02 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

سلام اهنگات فوق العاده اند

این نظر توسط نگین در تاریخ 1395/04/05 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داداش

این نظر توسط حجت بهرامی در تاریخ 1394/06/28 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

سلام صدات عالیه منم دوست دارم مثل تو خواننده خوبی بشم

این نظر توسط سندوس در تاریخ 1394/06/21 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

وب تون عالیه خیلی راحت می شه بهش دسترسی پیدا کنی صدات از وب تم عالی تره

این نظر توسط سندوس در تاریخ 1394/06/20 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

سلام از ته دلم میگم فقط بلدی اهنگ بخونی مابقی هیچ کدومشون بلد نیستن تو دنیا تکی حجت جون

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/05/03 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

داداش کاراتو خیلی دوست دارم، ممنونم ازت

این نظر توسط REZAAA در تاریخ 1394/03/11 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

عالی بوووود ...
موفق باشی ...

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1394/03/06 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

سلام حجت جون این آهنگ های اخیر رو خوب می خونی صدات رو خیلی بهتر کردی و پیشرفت محسوسی داشتی امیدوارم همین طور پیش بری


برات آرزوی موفقییت میکنم

این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1394/03/01 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

حجت جون دمت گرم ترکوندی
viva hojjat

این نظر توسط مینا در تاریخ 1394/02/31 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

مرسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد آهنگ عادتم شده ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 405
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 131
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 530,610